بیمه آکادمی استارتاپی بی "تو" برای شما!

Card image cap

نگاهی متفاوت به نامگذاری استارتاپ و معرفی بیمه آکادمی : 

 

بیمه آکادمی استارتاپی بی "تو" برای "شما" ! 

استارتاپ بیمه آکادمی در "روز ملی بیمه" در تاریخ 13 آذر ماه 1400 پس از آماده سازی نسخه ی اولیه ی پلتفرم خود بطور رسمی شروع به کار کرد.  برنامه اصلی این آکادمی جامع مجازی ارائه مسیر استاندارد شده ی هدایت و آموزشو تقویت تخصصی افراد در صنعت بیمه و علی الخصوص در حوزه ی مدیریت کسب و کار، بازاریابی و فروش است. در شرایطی که اغلب استارتاپ های حوزه ی اینشورتک از پسوند و پیشوند های تکراری و نخ نما مانند "اینشور"،  "تو"، "بیم"، "دیجی" و ... برای نام‌گذاری و معرفی خود استفاده میکنند، بیمه آکادمی با یک نام و عنوان شفاف که بیانگر ماموریت خود است برای "شما" فعال صنعت بیمه در زمینه های فنی و تخصصی بیمه و ارزیابی خسارت، و همچنین "شما" علاقمند به یادگیری مهارتهای کسب و کار و مدیریت شروع به کار کرده است.  

 

بیمه آکادمی استارتاپی بی "شو" برای یادگیری!

این مجموعه بدون "شو" رسالت "یادگیری" و هدایت افراد را بر عهده دارد و در نام و هویت خود از "شو" خبری نیست، آنچه که هست تلاشی واقعی و نه بر مبنای "شو" است برای ارائه خدمات آموزشی با کیفیت در ایران. در نامگذاری بسیاری از برنامه های تلویزیونی و رسانه های مستقل از پسوند "شو" استفاده میکنند که آن هم بسیار استفاده شده است و کمتر به تمایز ماموریت و نام‌گذاریشان توجه شده است. 

 

بیمه آکادمی استارتاپی بی "تِک" ولی "تَک"!

طیف دیگری از استارتاپ ها که عمدتا بر پایه ی تکنولوژی بنا شده اند نیز از عبارت "تِک" در نام خود بهره برده اند که آن هم فراگیر و تکراری شده است، ولی بیمه آکادمی علی رغم تکنولوژی محور بودن خود در آموزش صنعت بیمه، بجای ان که در نام خود "تِک" داشته باشد، در عمل خود بنا دارد تا "تَک" و منحصر بفرد باشد. 

 

بیمه آکادمی استارتاپی بی "کلاس" ولی پر از "کلاس"! 

اگر چه این کسب و کار نوپا "کلاس" ندارد از نوع حضوری، ولی تا دلتان بخواهد "کلاس" دارد از نوع آنلاین، وبینار و کوچینگ در زمینه های مختلف توسعه و مدیریت کسب و کار و آموزش بیمه، بر روی یک بستر یکپارچه ی قابل توسعه و ایمن.